מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

הנדימן בבאר שבע

מחפשים שירותי הנדימן בבאר שבע במחיר זול? בפורטל 'הנדימן פלוס' תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל שירות מקצועי ואמין וגם לחסוך בעלויות. השאירו פרטים בטופס המצורף במאמר ואנו נחזור אליכם עם עד 3 הנדימנים מומלצים באזור מגוריכם.

כמה יעלה לי להזמין הנדימן בבאר שבע לביקור?

מחיר הנדימן בבאר שבע עד הבית נע בין 200 - 250 שקלים. כמו כן, מחיר זה עשוי לכלול בתוכו עבודות קטנות כמו תליית רהיטים והחלפת מרצפת שבורה למשל. 


מחיר ממוצע להנדימן בבאר שבע

מחיר ממוצע להנדימן בבאר שבע: 225 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מחירון עבודות הנדימן בבאר שבע

הוספנו לכם מחירון עם מחירים של עבודות הנדימן בבאר שבע:

מחירון הנדימן בבאר שבע

כמה עולה הרכבת רהיטים ע"י הנדימן?

מחיר לרהיטים בסיסיים כמו כורסה או שולחן.


200 - 250 ש"ח
כמה עולה לתלות טלויזיה?

המחיר הוא לתלייה בסיסית.


250 - 300 ש"ח
כמה עולה תיקון צירים בארון?

תיקון צירים בדלתות הארון.


250 - 300 ש"ח
מחיר תליית מדפים

המחיר הוא למדף.


50 - 100 ש"ח
כמה עולה הרכבת מיטת תינוק

המחיר משתנה בהתאם לדגם.


250 - 450 ש"ח
מחיר הרכבת ארון הזזה

מחיר להרכבת ארון הזזה בן 2 דלתות.


400 - 500 ש"ח
כמה עולה לצבוע ארון מעץ?

המחיר כולל את העבודה ואת החומרים הנדרשים.


300 - 400 ש"ח
כמה עולה צביעת מעקה?

המחיר הוא למטר.


50 - 90 ש"ח
כמה עולה התקנת מתלה כביסה?

המחיר לא כולל את המתקן עצמו.


400 - 600 ש"ח
כמה עולה הדבקת טפטים מקצועית?

המחיר לא כולל את הטפט.


200 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

אילו עבודות הנדימן בבאר שבע מספק?

הנדימן בבאר שבע יספק לכם שירותי הרכבה מגוונים, תיקונים ושיפוצים קטנים שתצטרכו. הנה כמה דוגמאות:

  • הרכבת רהיטים - הזמנתם מיטה / ספה או ארון מאיקאה ואין לכם זמן או היכולת להרכיב אותם? הנדימן בבאר שבע  יוכל להרכיב לכם את הרהיטים בצורה מהירה ובטיחותית.
     
  • תליית אביזרים - החל מתליית טלוויזיה על זרוע/מתקן ועד תליית מדפים ווילונות, הנדימן המתמחה בתליית אביזרים יעשה במקצועיות את כל השירותים הללו בשבילכם.
     
  • תיקוני נגרות - נשברה הרגלית בשולחן? צריכים עזרה בנגרות בחצר או בבית? הזמינו הנדימן לטובת תיקוני נגרות אצלכם בבית או בעסק והוא יעשה זאת תוך זמן קצר.
     
  • שירותי התקנה של הנדימן - הנדימנים בבאר שבע מתמחים במגוון רחב של התקנות. הם יוכלו להתקין לכם ברי מים, טפטים על הקיר ואפילו להתקין קולט אדים.
     
  • תליית טלוויזיה בבאר שבע - תוכלו להסתייע בתיקונצ'יק בבאר שבע לצורך תליית טלוויזיה על קירות גבס, בטון, עץ או כל מקום אחר שתרצו. כשתולים טלויזיה צריך להבין על איזה קיר מדובר ולהשתמש בדיבל מתאים וכמו גם - לדעת איפה לקדוח (במיוחד במקרה של קיר גבס).
     
  • שיפוצים קטנים - נשברה לכם מרצפה? צריכים לתקן חורים בקיר כי ניסיתם לקדוח וזה לא צלח? הזמינו הנדימן באזורכם והוא כבר ידאג לאטום את החורים שנוצרו וליצור חורים תקינים והוא אף יוכל להחליף לכם את המרצפות השבורות, תוך שהוא מקפיד על יישום חומר רובה בין המרצפות כדי לשמור על שכבת איטום תקינה.


הזמינו הנדימן בבאר שבע בקלות דרך הנדימן פלוס

תוך כמה זמן מגיע הנדימן בבאר שבע?

שירותי הנדימן בבאר שבע אינם נכללים בשירותי חירום ועל כן, נדיר שתמצאו אחד שמגיע תוך חצי שעה, אבל בממוצע הנדימן עשוי להגיע לבית שלכם תוך שעה עד שעתיים (בהתאם למרחק שלו מכם והזמינות שלו).
 

זמן ממוצע להגעת הנדימן בבאר שבע:
שעה וחצי
שעתיים משך זמן שעה

חידוש רהיטים בבאר שבע עם הנדימן מקצועי

אחד השירותים הנפוצים ביותר שבשבילם מזמינים הנדימן בבאר שבע הוא חידוש של רהיטים. בין אם זה כי יש רהיטים עץ שיש להם שריטות, או סתם כי הם ישנים ונראים מעט בלויים, חידוש רהיטים ישנים הוא משהו שעדיף שנשאיר למקצוען כדי שהצבע ייראה יפה וגם לא נעשה נזק בלתי הפיך לרהיט.
 

המחיר לרוב מסתכם בכמה מאות שקלים בודדים לרהיט ואם תקבצו כמה רהיטים המחיר לרהיט עשוי לרדת, אבל שימו לב שלאחר העבודה עצמה יש צורך לתת לרהיטים להתייבש אז ודאו שאתם מחדשים את הרהיט בצורה שלא תפריע לכם. לדוגמה - אם אתם מתכננים לחדש שולחן שאתם נוהגים לאכול בו על בסיס יומי, מומלץ שתמצאו שולחן זמני עליו תוכלו לאכול את האוכל עד שהשולחן המקורי שלכם יתייבש מחומרי הלקה.


חידוש רהיטים בבאר שבע

איך מוצאים הנדימן מומלץ בבאר שבע?

ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק ע"מ למצוא הנדימן מומלץ בבאר שבע:

  • זמינות: כאמור הנדימן באזור בבאר שבע זה לא שירות שמצריך מענה מיידי, אבל עדיין לא מצריך הכנה גדולה לכן אין סיבה לחכות יותר מיום אחד עבור הגעתו. אם הוא לא זמין, פשוט דברו עם הנדימן נוסף.
     
  • חוות דעת: לאחר שתקבלו מפורטל הנדימן פלוס 3 הנדימנים בבאר שבע, תוכלו לבצע חיפוש מהיר על כל אחד מהם באינטרנט, עוד לפני שיחת הטלפון ולקרוא חוות דעת שלקוחות קודמים השאירו להם. בדיקת חוות דעת תסייע לכם להבין את טיב השירות שהעניק ההנדימן ואם ביכלל כדאי לכם להסתייע בו.
     
  • אחריות: לא תמיד תקבלו אחריות, זה משתנה בהתאם לעבודה שביצע ההנדימן. עם זאת, לרוב עבור הרכבה או התקנה של רהיטים תקבלו מהנדימן בבאר שבע אחריות ל 3 - 6 חודשים ולכן מומלץ לוודא זאת עוד בטלפון מול בעל המקצוע ואם הוא אכן טוען שהוא מספק אחריות, בקשו ממנו לספק לכם אותה בכתב.
     
  • השוו מחירים - נוסף על בדיקת חוות דעת, פורטל הנדימן פלוס מאפשר לכם לברר מחירי עבודות עוד בטלפון מול כל אחד מההנדימנים שתקבלו מאיתנו, פעולה זו תאפשר לכם לבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם ולחסוך בכסף מבלי לחסוך על טיב השירות.

 

תקופת אחריות ממוצעת שהנדימנים בבאר שבע מעניקים:
6 חודשי אחריות 4.5 חודשי אחריות 3 חודשי אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ הנדימנים בבאר שבע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

איך אפשר לחסוך במחיר הנדימן בבאר שבע?

מחיר הנדימן בבאר שבע לרוב הוא לא גבוה, ורוב עבודות התיקונים, הרכבה או השיפוצים יתסכמו בכמה מאות שקלים בודדים. יחד עם זאת, היות ומדובר בהנדימנים, שמרבית העבודות הללו קלות להם לביצוע, תוכלו לנסות להשיג מחיר אפילו יותר טוב. השאירו את פרטיכם בטופס מתחת ותוכלו לקבל מפורטל הנדימן פלוס עד 3 הנדימנים בבאר שבע, ביניהם תוכלו להשוות מחירים של אותה עבודה בקלות וגם לחסוך בזמן ובכסף.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

שאלות בנושא הנדימן בבאר שבע

איך לאתר הנדימן מומלץ בבאר שבע?

תוכלו לבדוק זמינות, חוות דעת ועוד. הרחבנו על כך במאמר.


תוך כמה זמן הנדימן באזור באר שבע צפוי להגיע אליי?

בגלל ששירותי הנדימן בבאר שבע אינם נכללים בשירותי חירום, זמני ההגעה המשוערים של הנדימן לביתכם עשויים לנוע בין שעה עד שעתיים ולעתים אף מוקדם יותר. הרחבנו על כך במאמר.