מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

הנדימן בראש העין

רוצים למצוא במהירות הנדימן בראש העין? אתם נמצאים בפורטל הנדימן פלוס! כאן תקבלו עד שלוש פניות במהירות ותוכלו לערוך השוואת מחירים לחסכון בעלויות, אז מה תמצאו כאן ואיך זה עובד? מתחילים.

השוואת מחירים בין הנדימנים בראש העין

הדרך הטובה ביותר להוזיל עלויות היא באמצעות השוואת מחירים! היא לא פוגעת באיכות השירות של ההנדימן, היא מאפשרת למידה על מחירי השוק ואיסוף מידע נחוץ לפני הזמנת השירות לביתכם. דרך הנדימן פלוס ניתן לעשות זאת, אז קדימה! צרו קשר, קבלו פניות והשוו עד שתמצאו הנדימן בראש העין מומלץ ובמחיר הזול והמשתלם ביותר.
 

הנדימן בראש העין

כמה עולים שירותיו של הנדימן בראש העין?

כמובן שתלוי באיזה שירות מדובר, אם זה התקנה פשוטה או תליית מדף, המחיר יכול לנוע בין 200 -300 ש"ח, אם מדובר על משהו מורכב יותר כמו הדבקת טפטים המחיר ינוע בין 300 - 400 ש"ח. בגדול אלו הם פערי המחירים בין העבודות השונות שמציעים הנדימנים לתיקונים לבית. בין 200 ל-400 ש"ח.


ממוצע מחירים של שירותי הנדימן

ממוצע מחירים של שירותי הנדימן: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

קבלו טיפ למציאת הנדימן הטוב ביותר

רבים שאלו אותנו מהו הטיפ הטוב ביותר למציאת הנדימן מומלץ? לדעתנו? מחקר קצר אך מעמיק. אם אתם מריצים את שמו של ההנדימן מראש העין אשר קיבלתם את מספרו וקודם כל מוצאים אותו ורואים חוות דעת טובות. זה כבר אומר הרבה. אם לא מצאתם אותו ואין המלצות עליו - זה פחות טוב, אבל עדיין אפשר לבקש ממנו לשוחח עם אנשים שעבד בעבורם לאחרונה. אם מצאתם ביקורות שאינם חיוביות, אנו לא ממליצים על כך.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

איזה תיקונים לבית בראש העין הכי נפוצים?

ריכזנו לכם כמה מהדרישות הכי נפוצות לתיקונים בראש העין שבוצעו ע"י הנדימן בעיר:

  • תליית טלויזיה: רבים מחפשים אחר מתקין טלויזיה לצורך התקנה על גבי זרוע, על הקיר ואפילו מהתקרה.
     
  • התקנת בר מים: במיוחד בתקופות הקיץ יש ביקוש עולה בהתקנה של בר מים, תמי 4 וחבריו הנוספים.
     
  • חידוש רהיטים: בין אם זה צביעת רהיט, תיקון נגרות מותאם אישית, חידוש הכולל שיוף וחיזוק. את כלל שירותי חידוש הרהיטים תמצאו בהנדימן פלוס.
     
  • הרכבת ארון הזזה: גם אם אתם יודעים קצת נגרות, ארונות הזזה לא פשוטים להרכבה ואם לא עושים זאת נכון, אפשר לגרום לנזק או לארון שיתפוקד באופן לא תקין. לכן השירות כה נפוץ.
     
  • שירותי איטום: לא פעם תוכלו להיעזר בהנדימן גם בעבור איטום מקלחון או איטום של אזורים אחרים בבית, בשילוב עם התקנת כלים סניטריים כמו כיור, החלפת ברז אמבטיה וכדומה.