מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

התקנת תמי 4 ובר מים

קניתם תמי 4 או בר מים אחר וצריכים להתקין אותו? מחפשים מתקין תמי 4 פרטי או מדריך איך להתקין בעצמכם? בעמוד תראו מה המחיר של התקנת תמי 4 גם ללא קידוח וגם משומש על ידי מתקין ותוכלו לערוך השוואת מחירים כדי לחסוך עד 39% במחיר ההתקנה הסופי.

התקנת תמי 4 במחיר זול

בשביל למצוא מתקין תמי 4 (הנדימן) במחיר זול חשוב להבין שלא כל מתקין יקח לכם מחיר זהה עבור ההתקנה, גם אם מדובר על התקנה זהה לחלוטין. בשביל זה מומלץ לערוך השוואת מחירים, מה שיכול לחסוך לכם עד 39% במחיר של התקנת תמי 4 או כל בר מים אחר. התקשרו לפורטל הנדימן פלוס או השאירו פרטים וקבלו עד 3 הצעות מחיר מתקיני תמי 4 בעיר שלכם.

 

התקנת בר מים ללא קידוח בשיש

מחיר התקנת בר מים

כמה עולה התקנת תמי 4 או כל מותג אחר אשר מייצר ברי מים? אז התקנה של בר מים בדרך כלל תעלה 300 ש"ח בממוצע, תלוי בדגם הספציפי, המיקום המדויק של ההתקנה וכמובן התשתית הקיימת. מחיר התקנת תמי 4 / בר מים אחר כולל אך ורק את עבודת ההתקנה ואינו מתייחס לעלויות של רכישת המכשיר עצמו, סנן המים או כל רכיב אחר. 

 

מחיר התקנת בר מים

מחיר התקנת בר מים: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

דגשים להתקנת תמי 4

יש כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם לגבי התקנת תמי 4:

  • נקודת מים קיימת: הדבר הראשון שצריך לוודא לפני התקנת בר מים או תמי 4 הוא ההימצאות של נקודת מים באזור. אם משום מה אין לכם נקודת מים קרובה תצטרכו להזמין אינסטלטור לצורך העבודה. עם זאת לרוב כן יהיה נקודת מים, בהנחה שבר המים שלכם יהיה במטבח, ועכשיו צריך להבין האם היא נמצאת מעל או מתחת לשיש כי בהתאם תהיה האפשרות לקדוח.
     
  • התקנת תמי 4 משומש: ההבדלים המרכזי בין התקנת תמי 4 משומש לבין התקנת תמי 4 חדש הם הפילטרים והצינור. בעוד שבתמי 4 חדש הפילטר והצינור חדשים לחלוטין, בתמי 4 משומש חשוב לשים לב שאתם בודקים מתי הוחלף הפילטר והאם צריך לבצע החלפת צינור, זה לרוב מה שעושים כי יש לכלוך או אבנית ויכול להיות שצריך לנקות או להחליף אותו.
     
  • מקטין לחץ: אמנם זה לא חובה, אבל התקנת מקטין לחץ לתמי 4 היא מאוד מומלצת. כמו שהשם שלו מרמז הוא מקטין את לחץ המים כשהם נכנסים למכשיר עצמו.

איך מתבצעת התקנת תמי 4 ללא קידוח?

בשביל להתקין תמי 4 מבלי לקדוח צריך לחבר אותו ישירות על הצנרת. הדבר מתאפשר רק במידה ונקודת המים נמצאת מעל השיש ואז ניתן לחבר בינה לבין בר המים. במידה וכן יש לכם אפשרות מומלץ להתקין תמי 4 ללא קידוח כדי למנוע שבירה אפשרית של השיש וגם כי היא ניתנת להתקנה עצמית מבלי הצורך במקדח שיש.

איך לבחור מתקין תמי 4 פרטי?

בשביל לבחור מתקין תמי 4 פרטי יש כמה דברים שחשוב לכם לבדוק:

  • מקדחה לשיש: אמנם זה לא תמיד יהיה הכרחי, אבל אם אתם לא יודעים בדיוק איפה תהיה נקודת המים שלכם והאם יהיה צורך לקדוח בו ודאו שאתם מזמינים מתקין בר מים שמגיע עם מקדחה לשיש למקרה ויהיה צורך.
     
  • זמינות: עוד דבר שמומלץ לוודא הוא הזמינות של המתקין. רוב ההנדימנים מבצעים התקנת בר מים ותמי 4, ולכן יש הרבה אנשים שיכולים לעשות את העבודה. אם דיברתם עם אחד והוא יכול להגיע רק עוד כמה ימים מומלץ לבדוק עם אחרים.
     
  • ניסיון: עוד דבר שחשוב לוודא עם מתקין תמי 4 פרטי הוא הניסיון שלו בנושא. הרבה הנדימנים נותנים את השירות, אבל זה לא בהכרח אומר שיש להם ניסיון רב בעבודה הזו ספציפית. לפני שאתם מזמינים מתקין ודאו האם הוא ביצע את העבודה הזו בעבר.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

ציוד לצורך התקנת בר המים

  • בר מים (מפתיע, נכון?)
  • מקדחה לשיש
  • מקטין לחץ

איך להתקין בר מים?

קושי: בינוני זמן מוערך: 15 דקות מחיר: 80 ש"ח

אז איך מתקינים בר מים? מה סדר הפעולות הנדרש? הנה מדריך קצר שיעשה לכם מעט סדר בבלאגן:

  1. חיפוש נקודת מים: סגרו את ברז המים הראשי וחפשו את נקודת המים במטבח שלכם. במידה ואינה קיימת נקודת הזנה, נדרש להזמין אינסטלטור לצורך התקנת נקודת מים חדשה.
     
  2. בדיקה אם יש צורך בקידוח: אם הנקודה נמצאת מעל השיש, לא תזדקקו לקידוח. במידה והיא ממוקמת מתחתיו, תצטרכו לקדוח בשיש בשביל להעביר את צינור המים או לחילופין להעבירו דרך הארון.
     
  3. קדחו: אם נדרש לבצע קידוח, בצעו חור בקוטר של 8 מ"מ בשיש באמצעות מקדחה ובצעו חור נוסף גם בדופן הארון שמתחת לשיש.
     
  4. חברו מקטין לחץ: חיבור מכשיר מיוחד בשם "מקטין לחץ" אל הצינור. תפקידו הוא לווסת את לחץ המים בעת הכניסה אל המכשיר עצמו. (ההתקנה שלו אינה חובה אך מומלצת).
     
  5. חברו את הסנן: חיבור הסנן אל מתקן המים ופתיחת ברז המים הראשי לצורך הזרמת מים אל תוך המכשיר.
     
  6. סיימו: חיבור בר המים אל החשמל והזרמת מים מהמכשיר לצורך ניקוי ראשוני. בדקו את הכמות המדויקת לפי הוראות היצרן.

התקנת בר מים לבד - האם זה כדאי?

כמובן שבמידה ויש לכם כלי עבודה וציוד מתאים, תוכלו לבצע התקנת תמי 4 עצמאית ובכך לחסוך את עלות ההתקנה. במיוחד במקרים בהם תבצעו התקנת תמי 4 ללא קידוח או כל בר מים אחר. השאלה היא - האם זה באמת כדאי? מהניסיון שלנו, פעולות התקנה אשר מערבות עבודות הקשורות למערכת המים, צנרת וכדומה, צריך להתבצע על ידי גורם מוסמך.

 

התקנת תמי 4 לבד יכולה לעיתים להסתבך הן מבחינת הקידוח בשיש והן מבחינת החיבורים עצמם של המכשיר. היות והמחיר נע סביב 300 ש"ח בממוצע (לעיתים אפילו זול יותר) נמליץ לכם להזמין הנדימן מומלץ ומקצועי במקום לבצע התקנת בר מים לבד (ניתן למצוא הנדימנים לפי אזור כאן). זכרו שההתקנה היא פעולה חד פעמית ולא כדאי להתפשר על עבודה חובבנית שתגרום לפגיעה במכשיר עצמו או תצריך תיקונים בהמשך הדרך (מידע על תיקון תמי 4 כאן).

 

חיבור בר מים

התקנת תמי 4 מכל דגם וסוג

כל מתקין תמי 4 יבצע בעבורכם התקנה, יש לא מעט דגמים של מכשירי תמי 4 ביניהם מכשיר הפרימו, תמי 4 פמילי, Edge ועוד. ההבדל בין המכשירים הוא בגודל מיכל המים שלהם, בטמפרטורת המים, במשקל ובפונקציונאליות. על אף ההבדלים בין המכשירים, התקנתם בדרך כלל זהה ולכן תוכלו להזמין דרכנו התקנת בר מים תמי 4 לכל דגם קיים. יחד עם זאת, כדאי לציין בפני מתקין בר המים איזה דגם יש ברשותכם על מנת שיערך בהתאם ויספק את הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

שאלות נפוצות על התקנת בר מים

כמה זמן לוקח לבצע התקנת בר מים?

משך העבודה תלוי במספר משתנים כמו סוג בר המים, התשתית הקיימת והאם נדרש לבצע פעולות של קידוח. ברוב המקרים ההתקנה תיקח לכל היותר כשעה, כולל הקידוח.


האם אפשר לבצע התקנת בר מים ללא קידוח?

במקרים מסוימים ניתן לבצע התקנת בר מים (גם תמי 4) ללא קידוח בשיש, אלא על ידי העברת צינור המים דרך הארונות. מאוד תלוי היכן תרצו למקם את המכשיר.


האם אתם מספקים שירותי התקנה גם בעבור בר מים משומש?

בהחלט. ההתקנה היא אותה התקנה וזה כלל לא משנה אם מדובר על בר מים משומש או חדש. צרו איתנו קשר וקבלו הצעות מחיר משתלמות עוד היום.