מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

הרכבת ארון אמבטיה

התקנת ארון אמבטיה תלוי היא אחת מהעבודות הנפוצות ביותר שמבצע הנדימן במסגרת עבודתו. הנה מידע שעשוי לעניין אתכם בנושא, כולל מחירים ועלויות של הרכבת הארון, גובה אופטימלי למיקומו ועוד.

עלות התקנת ארון אמבטיה תלוי

המחיר שתשלמו על הזמנת הנדימן לצורך ביצוע התקנת ארון אמבטיה תלוי, נעה בטווח שבין 300 ל-500 ש"ח, כפועל יוצא של סוג הארון וגודלו. למען הסר ספק, מחיר זה אינו כולל את העלות של המוצר עצמו.

מחיר ממוצע להתקנת ארון אמבטיה

מחיר ממוצע להתקנת ארון אמבטיה: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪


 

הרכבת ארון אמבטיה ע"י הנדימן מקצועי

אין ספק, עבודה של הרכבת ארון אמבטיה וכמובן פעולת ההתקנה שמגיעה לאחר שהארון עצמו הורכב, מצריכה ידע מקצועי וניסיון קודם בכל הקשר להרכבת רהיטים.

 

את הארון נדרש לקבע אל הקיר בצורה נכונה וחזקה על מנת שלא יפול בזמן שנשתמש בו ויש צורך להשתמש בכלי עבודה שונים שלא תמיד קיימים אצלנו בבית - החל ממברגים מסוימים, מפתח שוודי, פטיש, מקדחה, מברגה וכלים נוספים.

 

לכן, הדרך המועדפת על רבים מאיתנו היא הזמנה של גורם מקצועי ובעל ניסיון בביצוע עבודות מסוג זה, ואנחנו כמובן מדברים על הנדימן מקצועי. חשוב להסביר כי תוכלו להזמין הנדימן לצורך הרכבת ארון אמבטיה בלבד אך גם להיעזר בו לצורך התקנה ותלייה במידה ומדובר על ארון תלוי.

 

הרכבת ארון אמבטיה

משווים בין הנדימנים מומלצים וחוסכים

הפלוס הגדול בהזמנת שירות דרך "הנדימן פלוס" הוא היכולת שלכם להשוות בין הצעות שונות בצורה קלה, מהירה וחכמה. אנו מרכזים בפורטל שלנו את כל בעלי המקצוע המובילים באזורכם ומאפשרים לכם לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות בעבור התקנת ארון אמבטיה עומד או תלוי. לאחר קבלת הצעות המחיר, תוכלו לבחור עם מי מבעלי המקצוע ברצונכם להמשיך בתהליך, תוך השוואת מרכיבי ההצעה השונים.

  • טיפ קטן: רגע לפני הזמנת שירותי הרכבת ארון אמבטיה (תלוי או עומד) חשבו האם יש בבית עבודות נוספות הנדרשות לכם. כדאי לרכז מספר עבודות נוספות בבית כמו התקנת כלים סניטריים או תלייה של אביזרים על הקיר/

התקנה והרכבה של ארון אמבטיה

שאלות נפוצות על התקנת ארון אמבטיה:

על מנת לספק לכם את המידע הרלוונטי ביותר, ביקשנו מגולשי האתר לשלוח לנו שאלות נפוצות בנושא הרכבת והתקנת ארון אמבטיה. להלן השאלות הנפוצות ביותר שנשאלו:

מה הגובה המומלץ להתקנת ארון אמבטיה תלוי?

כאשר מדובר על גובה התקנת ארון אמבטיה תלוי, מומלץ להשאיר מרווח של כ-20 ס"מ מהריצפה, על מנת לאפשר ניקיון של הריצפה מתחת לארון. מבחינת הגובה העליון (גובה הכיור) נמליץ על גובה שבין 80 ס"מ ל-90 ס"מ.


הרכבת ארון אמבטיה עשה זאת בעצמך - האם זה אפשרי?

בהחלט. אפשר כמובן להרכיב את הארון בעצמכם אך לעיתים מלאכת ההרכבה מסובכת בשל כמות הרכיבים והחלקים הרבים. אם אתם מתכננים לתלות את הארון לאחר ההרכבה, כדאי לשקול להזמין בעל מקצוע שיספק לכם פתרון מקיף לעבודה זהו.


האם ניתן לבצע התקנת ארון אמבטיה תלוי על קיר גבס?

הדבר אפשרי אך הוא דורש פעולה מקדימה של חיזוק הקיר באמצעות פרופילים שיתמכו במשקלו של הארון. לרוב יהיה מדובר בעבודה יקרה יותר וכדאי לציין זאת מראש בפני בעל המקצוע.