מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

התקנת מערכת קולנוע ביתית

דרך פורטל הנדימן פלוס תוכלו להשיג התקנת מערכת קולנוע ביתית במחירים שפויים ומבלי להתפשר על איכות ההתקנה. מתחת נציג שלבי ההתקנה וגם בהבדלים בין מערכת קולנוע מבוססת מקרן ומערכת המבוססת טלוויזיה.

התקנת מערכת קולנוע ביתית - עם מקרן או מסך?

הרבה אנשים מתלבטים אם לבחור במקרן או במסך טלוויזיה לצורך התקנת מערכת קולנוע ביתית. בשני המקרים קיימים יתרונות וחסרונות שנציג מתחת:

  • התקנה - אין ספק שהתקנת מסך טלוויזיה על פני התקנה של מקרן נחשבת קלה יותר לביצוע ע"י הנדימן ועל כן, הדבר גם יעלה פחות כסף.
     
  • תאורה - גם כאן היתרון לטובת מסך הטלוויזיה וזאת מפני שבשונה ממקרן, במסכי טלוויזיה ניתן לכוון את עוצמת התאורה וסוג התאורה (לדוגמה: תאורת חדר חושך, תאורה במצב אור וכד'). במקרן אין אפשרות כזאת ועל כן, במידה ואין לכם וילונות באזור בו יותקן המקרן שלכם, קרוב לודאי שהתמונה שהוא ישדר תהיה מטושטשת עד לכדי שקופה שלא ניתן יהיה לראות דבר.
     
  • גודל תמונה - כאן היתרון נוטה למקרן מפני שבאמצעות מקרן ניתן להגדיל או לחילופין להקטין את גודל התמונה בהתאם לגודל החדר, בעוד שעבור מי שמעוניין בחיבור מערכת קולנוע ביתית לטלוויזיה - קחו בחשבון שגודל המסך שתבחרו יישאר לנצח ללא שינוי. מקרן יכול להקרין תמונה בגודל של 120 אינץ' ויותר ולעלות כמה אלפים בודדים, בעוד שלצורך השוואה - רכישת טלוויזייה בגודל 100 אינץ' עשויה לעלות לכם בין 10,000 - 50,000 ש"ח, לא כולל את ההתקנה.

 

פרמטר משווא מסך טלוויזיה/ מקרן (מה עדיף?)
התקנה מסך טלוויזיה
תאורה מסך טלוויזיה
גודל תמונה מקרן
מחיר מקרן

מהו מחיר התקנת מערכת קולנוע ביתית?

מחיר התקנת מערכת קולנוע ביתית ע"י הנדימן נעה בין 400 - 550 ש"ח וזה כולל תיכנון ושירטוט, חציבה בקיר כדי להסתיר את החיבורים, התקנה של אמצעי הצפייה (מסך או מקרן) וסינכרון בין מערכות השמע (הרמקולים), הצפייה ומערכת ההפעלה (רסיבר, DVD, סטרימר).

 

מחיר ממוצע להתקנת מערכת קולנוע ביתית

מחיר ממוצע להתקנת מערכת קולנוע ביתית: 475 ₪

טווח מחיר גבוה 550 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

השיגו הנדימן מומלץ להתקנת מערכת קולנוע ביתית

במידה וכבר רכשתם את האביזרים לצורך התקנת מערכת קולנוע ביתית, דעו כי השלב הקל מאחוריכם וכי עכשיו יש להיעזר בהנדימן בעל נסיון בתחום כדי לחבר בין הרכיבים. לא יודעים מהיכן להשיג הנדימן מומלץ והגון? דרך פורטל הנדימן פלוס תוכלו להשאיר פרטים בטופס מתחת ולקבל בחינם עד 3 הנדימנים באזור מגוריכם, ביניהם תוכלו להשוות במחיר התקנת מערכת קולנוע ביתית ולחסוך מעתה והלאה על ביקורים יקרים בקולנוע.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

השלבים להתקנת מערכת קולנוע ביתית מאפס

אם אתם רוצים לדעת איך לחבר מערכת קולנוע ביתית לטלוויזיה, מתחת תוכלו לקרוא על השלבים שהנדימן יבצע עבורכם או לחילופין, שאתם תוכלו לבצע בעצמכם:

  1. הכנה למערכת קולנוע ביתית - כחלק מהכנה למערכת קולנוע ביתית, ההנדימן ביחד אתכם יתכנן היכן תשב המערכת: היכן יותקן מסך הטלוויזיה, היכן יותקנו הרמקולים וכו'.
     
  2. שירטוטים - בשלב השני, ההנדימן ישרטט את אזור הטלוויזיה והרמקולים כפי שנבחרו על ידיכם ע"מ שלאחר מכן יוכל לחצוב בקיר כדי להטמיע את החיבורים של הרמקולים ושל הטלוויזיה.
     
  3. חציבה - כעת ההנדימן יחצוב את האזורים בקיר שבהם יוכל להסתיר את החיבורים החשמליים לטלוויזיה והרמקולים.
     
  4. הלחמות - כעת יחל ההנדימן בחיווט של החיבורים של הרמקולים למסך ומהם לסטרימר ולממיר.
     
  5. התקנת מסך או מקרן - בשלב זה, במידה ובחרתם להתקין טלוויזיה או לחילופין בהתקנת מקרן, יתקין ההנדימן את המסך או את המקרן באזור שסימן ושירטט קודם לכן.
     
  6. התקנת רסיבר - כעת יהיה עליו להתקין את הרסיבר האחראי לסינכרון הרמקולים למסך שהתקין. הוא יבצע חיבור בין חוטי הרמקולים לרסיבר.
     
  7. תליית רמקולים - כעת, יחל להתקין את הרמקולים בקיר, תוך שהוא מטמיע את חוטי החיבור בקיר למראה אסתטי יותר.
     
  8. בדיקה - כעת ההנדימן ידליק את מסך הטלוויזיה או את המקרן ויוודא שהסינכרון בין מערכת השמע לבין המוצג במסך מסונכרנים זה לזה. במידה וכן - תתחדשו.
     
  • זמני התקנת מערכת קולנוע ביתית, הכוללת חציבה של הקיר להסתרה של החיבורים נע בין חצי שעה לשעה.

 

זמן ממוצע להתקנת מערכת קולנוע ביתית:
 45 דקות
60 דקות משך זמן 30 דקות