מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

חידוש דלתות כניסה

רוצים לבצע שדרוג לדלת הכניסה בבית מבלי להחליף אותה? מחפשים פתרון פשוט ואיכותי לשיפוץ דלת הכניסה? בעמוד זה תקבלו את כל המידע הנדרש לחידוש דלתות כניסה, כולל דלת פלדלת או חידוש דלת רב בריח ופירוט על הדרכים השונות באופן עצמאי או ע"י הנדימן מומלץ שיבצע עבורכם את העבודה בצורה יסודית ומקצועית. השאירו את הפרטים, קבלו עד 3 הצעות מחיר מהנדימנים באזורכם וחסכו עד 37% במחיר!

חידוש דלתות כניסה בבית או במשרד

 עיצוב ונראות הבית הפך בשנים האחרונות לחלק מרכזי עבור מי שרוצה להביא לידי ביטוי את הסגנון העיצובי שלו וליצור סביבת חיים נעימה ויפה. דלת הכניסה הפכה מזמן גם לאלמנט עיצובי הניתן להתאמה ושינוי בהתאם לצורך, כפי שניתן לשדרג אולחדש דלתות פנים.

עם זאת, דלת הכניסה מהווה את השער עבור מי שמגיע לביתכם או למשרדכם ותורמת לרושם הראשוני שיקבלו. חידוש דלת כניסה מהווה פתרון יחסית זול ופשוט לעומת החלפת הדלת כולה, וקיימות מספר סיבות לעשות זאת:

  • בלאי והתיישנות דלת הכניסה - עם השנים דלת הכניסה עשויה להתבלות, להתקלף, להיסדק או להיפגע ממכות או נזקי מזג אוויר ויהיה צורך בחידושה.
     
  • התאמת דלת הכניסה לעיצוב הבית / המשרד - אם ביצעתם שיפוץ חיצוני או פנימי ייתכן ותרצו גם לבצע חידוש לדלת הקיימת ולהתאימה לסגנון העיצובי החדש.
     
  • שדרוג דלת הכניסה במינימום עלויות - אם אתם רוצים לחדש או לשדרג את דלת הכניסה אך לא רוצים להשקיע משאבים וכסף רב, חידוש הדלת יהיה פתרון מצויין עבורכם לעומת החלפת הדלת עצמה.

    חידוש דלתות כניסה

חידוש דלת כניסה - ציפוי טפט, מגנט או צביעה?

חידוש דלתות כניסה יכול להתבצע ע"י מספר דרכים: הדבקת טפ, ציפוי מגנט לדלת או צביעת הדלת. לכל אחת מהדרכים יתרונות וחסרונות. איך תדעו מה מתאים לכם? ריכזנו לכם את כל המידע בטבלה שתעזור לכם להחליט:
 

  יתרונות חסרונות
הדבקת טפט על דלת כניסה
  • עמיד מאוד לאורך שנים
  • ציפוי מלא ומקסימלי על כל חלקי הדלת
  • עיצובים לבחירה
  • עבודה מורכבת יותר מציפוי מגנט
  • עשוי להיות יקר יותר מציפוי מגנט
ציפוי מגנט על דלת כניסה
  • אופן ביצוע פשוט קל ומהיר יותר
  • אפשרויות עיצוב ומגוון רחב
  • לא ניתן לצפות את מעטפת הדלת
  • לא עמיד בתנאי שמש לאורך זמן
  • מוסיף משקל נוסף לדלת ( 3.5 - 7 ק"ג)
צביעת דלת כניסה
 
  • זול לעומת שאר השיטות
  • מראה אותנטי וטבעי
  • מתאים לדלתות עץ בלבד
  • המתנה מספר שעות לייבוש 

מחיר חידוש וציפוי דלתות כניסה 

ציפוי דלת כניסה עם טפט סטנדרטי תעלה בין 350 - 550 ש"ח לצד אחד כולל קילוף הטפט הישן, עלות הטפט עצמו והעבודה. המחיר עבור ציפוי דלת כניסה במגנט יעלה בממוצע בין 300 -550 ש"ח לצד אחד לעומת ציפוי דלת כניסה מעץ שיעלה בממוצע בין 450 - 700 ש"ח לצד אחד. לפניכם מחירון מפורט עבור חידוש דלתות כניסה:

מחירון ממוצע עבור חידוש דלתות כניסה

הדבקת טפט סטנדטי לדלת כניסה

עבור צד אחד, כולל הטפט עצמו.


350 - 550 ש"ח
ציפוי מגנט לדלת כניסה

מחיר ציפוי דלת עבור צד אחד.


300 - 550 ש"ח
ציפוי דלת כניסה מעץ

עבור צד אחד, דלת בגודל סטנדרטי.


450 - 700 ש"ח
מחיר הורדת טפט ישן

לצד אחד.


50 - 100 ש"ח
מחיר הדבקת טפט בדלת פלדלת

עבור צד אחד. 


500 - 900 ש"ח
החלפת ידית ופרזול לדלת רב בריח

כולל החלקים עצמם, משתנה בהתאם לחלקים הנבחרים.


400 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

חידוש דלת פלדלת או רב בריח

רוב דלתות הכניסה בארץ הן דלתות פלדלת של חברת רב בריח. חידוש דלת פלדת יכול להיעשות ע"י ציפוי טפט, כאשר מומלץ להשתמש בטפטים של חברת רב בריח המתאימים לדלת פלדלת ונחשבים לעמידים ואיכותיים מאוד.

דרך נוספת לחידוש דלת פלדת היא ע"י ציפוי מגנט אך הוא פחות מומלץ מציפוי טפט בשל המשקל ורמת העמידות שלו כפי שציינו למעלה. להשלמת המראה החדש ולשדרוג מלא של דלת פלדלת, ניתן לבצע החלפה של הידית והפרזול הקיים, החלפת העיינית והחלפת הצילינדר כך שיתאימו לסגנון החדש וייצרו מראה של דלת חדשה לגמרי.

הנדימן מומלץ לחידוש דלתות כניסה 

עבודה של חידוש דלתות כניסה מצריכה ידע וניסיון ולכן חשוב לבחור הנדימן מומלץ שיידע לבצע את העבודה בצורה יסודית ונכונה. הדבקת טפט שלא כראוי עשויה ליצור מראה לא יפה, מקומט ולא חלק ויש לוודא שההנדימן אכן בעל ניסיון.

דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מהנדימנים מנוסים ומומלצים שמבצעים חידוש דלתות כניסה באזורכם. השאירו את הפרטי, ערכו השוואת מחירים וחסכו עד 37% במחיר!


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

חידוש דלת כניסה מעץ 

חידוש דלתות כניסה מעץ יכול להבתצע ע"י צביע ולא בהכרח ע"י הדבקת טפט או מגנט. ראשית חשוב להבין כי דלתות כניסה מעץ עשויות להיות פחות עמידות לתנאי חוץ ועם השנים להיות ניזוקות מהשמש והגשם, מה שמצריך חידוש ותחזוקה אחת לתקופה או בהתאם למצב הדלת. חידוש דלתות כניסה מעץ מתבצע ע"י ליטוש הדלת, צביעת הדלת ומריחת שמן לחיזוק עמידות הצבע והעץ והגנה לשנים קדימה.
 

פעולות אלו כפי שמבתצעות גם בעבודות של חידוש רהיטים, יוצרות מראה חדש וללא השקעה גדולה. לשדרוג מלא של דלת כניסה מעץ, ניתן לצבוע את הדלת בצבע אחר ולהחליף את הפרזול הקיים בהתאם לסגנון העיצובי שתבחרו.

שלבים לביצוע חידוש דלת כניסה גם באופן עצמאי

חידוש דלת כניסה באמצעות החלפת ציפוי או הדבקת טפט מומלץ לביצוע ע"י הנדימן מנוסה שיעשה זאת בצורה נכונה, אך גם ניתן לבצע זאת באופן עצמאי אם כך בחרתם. אלו השלבים להדבקת טפט על דלת כניסה:

  1. פירוק הדלת מהמשקוף - פירוק הדלת מהמשקוף מאפשר גישה נוחה לעבודה על משטח מרווח ונוח. חשוב לציין שאין חובה לפרק את הדלת ויש המעדיפים לבצע את ההדבקה ללא פירוק הדלת.
     
  2. פירוק פרזול וידית הדלת - פירוק כל חלקי הדלת כולל הידית, העינית, צילינדר וכו', תאפשר הדבקה יסודית של הטפט על השטח המקסימלי של הדלת וניצול הזדמנות של תיקון הדלת במקרה הצורך.
     
  3. קילוף הטפט הישן - הסרה וקילוף של הטפט הישן תיצור בסיס חלק עבור הטפט החדש שיודבק.
     
  4. הדבקת הטפט החדש - מריחת דבק על הטפט הנבחר והדבקה על דלת הכניסה ע"י שפכטל ייעודי מפלסטיק שאינו יוצר קרעים. הדבקת הטפט צריכה להיעשות בצורה איטית, יסודית ונכונה למניעת היווצרות בועות או הדבקה עקומה.
     
  5. החזרת הדלת למקומה - החזרת חלקי הדלת שפורקו חיבור הדלת חזרה למשקוף.
  • חשוב לציין כי הדבקת טפט על דלת הכניסה ע"י מבצע שאינו בעל ידע וניסיון, עשויה להביא לתוצאה פחות טובה ואיכותית. 

משך זמן לביצוע חידוש דלת כניסה 

חידוש דלת כניסה ע"י הדבקת טפט בשני הצדדים נמשך בממוצע בין 1.5 - 3 שעות. משך הזמן תלוי במצב הקיים של הדלת ומורכבות קילוף הטפט, גודל הדלת, סוג הטפט הנבחר וכו'. 
 

זמן ממוצע לביצוע חידוש דלת כניסה
2.25 שעות
3 שעות משך זמן 1.5 שעות

שאלות ותשובות בנושא חידוש דלתות כניסה

לפניכם שאלות שנשאלו ע"י גולשים שהתעניינו בחידוש ושדרוג דלתות כניסה:

מהן הדרכים לחידוש דלתות כניסה?

2 הדרכים העיקריות לחידוש דלתות כניסה הן הדבקת ציפוי טפט או ציפוי מגנט. ניתן לראות הסבר מפורט בעמוד.


מה המחיר לחידוש דלתות כניסה?

חידוש דלתות כניסה יעלה בממוצע 300 - 550 ש"ח עבור ציפוי צד אחד של הדלת בטפט או במגנט. 


איך ניתן לבצע חידוש לדלתות כניסה מעץ?

חידוש דלתות כניסה מעץ מתבצע ע"י ליטוש הדלת, צביעה ומריחת שמן להגנה ואיטום. ניתן לראות הסבר מפורט בעמוד למעלה.