מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

ציפוי דלת ממ"ד

מעוניינים לשדרג את נראות חדר הממ"ד שלכם? כדאי שתתחילו בדלת שלו. מתחת תקראו מידע חיוני על ציפוי לדלתות ממ"ד, כמה זה עולה והאם זה בטוח.

מתי יש צורך בציפוי דלת ממ"ד?

הצורך בציפוי דלת ממ"ד עולה לעתים בגלל התקלפות של הציפוי המקורי שלה שברצוננו להסתיר ובמקרים בהם נרצה טיפה "לרענן" את המראה הקודר של החלל כולו (נגיד ע"י ציפוי הדפס של נופים או צבעים על הדלת?). מתחת תוכלו לקרוא על סוגי הציפויים המתאימים לדלתות ממ"ד וכיצד העבודה מתבצעת.

 

ציפוי דלת ממד - כי אין סיבה שהיא תיראה ככה

מהו מחיר לציפוי דלת ממ"ד?

מחיר ציפוי דלת ממ"ד נע בין 400 - 500 ש"ח לצד אחד של דלת (עבור שני סוגי הציפויים שעליהם נדבר בהמשך) וכ - 400 - 1,100 ש"ח במידה ותרצו ציפוי משני צדי הדלת. המחירים שהצגנו כוללים בתוכם את הציפוי שתבחרו, את ההתקנה ופירוק והרכבה מחודשת של הדלת.

 

כמו כן, במידה ותרצו שהנדימן יתקין לכם ציפוי מעוצב וייחודי, מחיר העבודה צפוי להתייקר.

 

מחיר ממוצע לציפוי דלת ממ"ד (צד אחד)

מחיר ממוצע לציפוי דלת ממ"ד (צד אחד): 450 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

ציפוי דלת ממ"ד - אילו סוגים יש?

כיום ניתן להשיג ציפוי דלת ממ"ד הן ממגנט והן מטפט, כאשר לכל אחד יתרונות וחסרונות:

  • טפט כציפוי לדלת ממ"ד - טפט נחשב לאופציה עמידה מאוד וזאת היות שמרבית הטפטים כיום עשויים מחומר הנקרא 'וינוריט' (PVC), תוסיפו לעובדה הזאת שדלתות ממ"ד ממילא כמעט ולא חשופות לשמש ישירה וקיבלתם ציפוי עמיד לאורך שנים. החסרון העיקרי בטפט לדלת ממ"ד הוא שהוא מגיע במגוון מוגבל של עיצובים - לא שזה רע, פשוט במידע ואתם מחפשים עיצוב משוגע היוצא מגדר הרגיל - הטפט פחות יתאים.
     
  • ציפוי מגנט לדלת ממ"ד - המגנט נחשב לצעקה האחרונה בתחומי הציפוי של דלתות כיום והוא ישים רק על דלתות העשויות מברזל (אהמ.. - ממ"ד למשל?) היתרון בציפוי מגנט לדלת ממ"ד נובע בעיקר מהמגוון העיצובי שהוא מציע. כיום ניתן להשיג ציפוי שכזה בצבעים והדפסים שונים, כמו מפלים, חוף ים עם שקיעה ועוד. בצורה זו תוכלו להקליל את האוירה בממ"ד שלכם. החסרון בו היא העמידות היחסית נמוכה שלו בהשוואה לטפט. ציפוי מגנטי נוטה להיחלש ולהתקלף עם הזמן.
     
פרמטר משווה ציפוי טפט לממ"ד ציפוי מגנט לממ"ד
יתרון עמיד מגיע במגוון עיצובים
חסרון דליל בעיצוב פחות עמיד
זמן התקנה ארוך יחסית קצר יחסית

האם ציפוי לדלת ממ"ד יכול לפגום בה?

ציפוי דלת ממ"ד אינו אמור לפגוע בתקינותה אלא אם נוצר נזק לגומיית האיטום המקיפה את הדלת. חשוב שתהיו באזור כאשר ההנדימן מבצע את המלאכה. זאת מכיוון שבמסגרת עבודה זו - הוא צפוי לפרק את גומיית האיטום של הדלת ולחברה חזרה בצורה תקינה.

 

במידה ועולה שגומיית האיטום נסדקה מסיבה כזו או אחרת, יהיה על ההנדימן להתקין אחת חדשה. כמובן שע"מ למנוע אי נעימות - נמליץ לכם ולנותן השירות לבדוק את תקינות הגומייה לפני תחילת העבודה כדי שבמידה והיא אכן ניזוקה בגלל ההנדימן, הוא זה שייקח אחריות.

ציפוי דלת ממ"ד - רק עם בעל מקצוע!

במידה ומראה דלת הממ"ד שלכם עייפה וגם מעייפת אתכם, כדאי שתדעו ניתן לשדרג את המראה שלה עם הנדימן בקלות ובמהירות! השאירו פרטים בטופס המצורף וקבלו עוד היום ובחינם עד 3 הנדימנים בעיר שלכם, ביניהם תוכלו לברר מידע ומחירים עבור ציפוי דלת ממ"ד, להשוות בין הצעות המחיר שקיבלתם ולחסוך בזמן ובכסף - מבלי לחסוך על השירות.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

כיצד ציפוי דלת ממ"ד מתבצע?

נתחיל ונאמר שציפוי דלת ממ"ד די זהה לציפוי דלתות אחרות. השוני העיקרי הוא שכאן מדובר בדלת כבדה למדי, שלעתים תצריך את ההנדימן להסתייע בפועל נוסף כדי לבצע את העבודה ביתר זהירות ויעילות.

 

קחו בחשבון שהעבודה נחשבת מורכבת יותר לביצוע כאשר מדובר בטפט ולעתים גם יקרה יותר עקב כך כי היא מצריכה פועל נוסף שיסייע להנדימן, אך במידה ומדובר על ציפוי מגנטי - דעו כי מדובר בעבודה קלה יותר וכזו שאפילו לא תחייב את ההנדימן לפרק את הדלת הכבדה אלא רק את הידית.