מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

החלפת מרצפת שבורה

הבחנתם בריצוף שבור ומתנדנד בריצפה שלכם? כאן תוכלו לקרוא על הליך החלפת מרצפת שבורה ע"י הנדימן, מדוע מומלץ לבצע הליך זה מהר ככל האפשר? ואיך באמצעות הליך קצר וחינמי בפורטל הנדימן פלוס תוכלו לקבל גישה לבעלי מקצוע ולחסוך בכסף. קראו וגלו.

מדוע יש צורך בהחלפת מרצפת שבורה?

קיימות 2 סיבות נפוצות המצריכות החלפה ותיקון של מרצפות בבית שלכם, בין אם כתוצאה ממרצפת מתנדנדת  ובין אם במקרים של מרצפת שבורה. נרחיב על כך מתחת:

  • תיקון מרצפת מתנדנדת - תיקון מרצפת מתנדנדת תמנע מליכלוך ומים לחדור אל מתחת לפני שטח הרצפה ולגרום לנזק.
     
  • החלפת מרצפת שבורה - החלפת מרצפת שבורה תמנע הצטברות ליכלוך מתחת לרצפה שלכם, תמנע את הסיכוי לפציעה בקרב ילדים ומבוגרים  ובנוסף תחזיר לריצפה כולה את המראה האסתטי שלה.

 

מרצפת שבורה

מחיר החלפת מרצפת שבורה ע"י הנדימן

מחיר החלפת מרצפת שבורה ע"י הנדימן נע בין 250 - 350 ש"ח להחלפת מרצפת שבורה אחת העשויה מקרמיקה. כמו כן, מחיר עבודה זו עשוי להתייקר בהתאם למורכבות העבודה, סוג המרצפת החדשה שנבחר ומספר המרצפות שעל ההנדימן להחליף.
 

מחיר ממוצע להחלפת מרצפת שבורה ע"י הנדימן

מחיר ממוצע להחלפת מרצפת שבורה ע"י הנדימן: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

מה משפיע על מחיר החלפת מרצפת שבורה?

ישנם כמה היבטים שעשויים להשפיע על מחיר החלפת מרצפת שבורה, נציין אותם מתחת:

  • מספר המרצפות שיש להחליף - במידה ויש צורך בהחלפה של יותר ממרצפת שבורה אחת ע"י הנדימן, המחיר יעלה.
     
  • סוג המרצפת - המחיר שצויין מעלה מתייחס להחלפת מרצפת שבורה למרצפת חדשה העשוייה מקרמיקה ולכן, במידה ותעדיפו שההנדימן ירכוש עבורכם מרצפת העשויות מחומר יקר יותר כמו אבן שיש או גרנית - צפו לעלייה במחיר.
     
  • מרצפת שאתם רכשתם - במידה ורכשתם בעצמכם מרצפת חדשה שתרצו שההנדימן יתקין במקום המרצפת השבורה, זה עשוי להוזיל לכם את עלויות ביצוע העבודה.
     
  • עבודות נוספות - אם תבקשו מההנדימן לעשות שיפוצים קטנים נוספים בבית המחיר לכל עבודה ירד.

 

פרמטר המשפיע על המחיר החלפת מרצפת שבורה מייקר/ מוזיל
החלפת מספר מרצפות מייקר
בחירה במרצפת מסוג אבן שיש מייקר 
מרצפת שנרכשה על ידכם מוזיל

השוו בין הנדימנים לצורך החלפה ותיקון מרצפות וחסכו בכסף

החלפת מרצפת שבורה יכולה להיות פשוטה למי שמחזיק במיומנויות מסויימות אך למי שלא, פעולה זאת יכולה להיות מורכבת ומסובכת ולכן ע"מ לאפשר לכם להחזיר מצב הרצפה שלכם לנורמה מהר ככל האפשר, דעו כי תוכלו להסתייע בבעל מקצוע שיבצע פעולה זו עבורכם, דעו כי באמצעות הליך פשוט וחינמי תוכלו להשאיר פרטים בפורטל הנדימן פלוס ולקבל עד 3 הנדימנים שביניהם תוכלו להשוות במחירי ביצוע אותה העבודה וכך לחסוך בזמני חיפוש מתישים ובכסף.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

הליך החלפה של מרצפת שבורה ע"י הנדימן

לפני שזמינו הנדימן אליכם כדאי שתקחו מידות של המרצפת השבורה וזאת כדי שתוכלו לגשת לחנות חומרי בניין לרכוש מרצפת חלופית או לחילופין פשוט תתנו להנדימן את המידות המדוייקות והצבע הנכם מעוניינים למרצפת החדשה וההנדימן יוכל לרכוש זאת עבורכם מבעוד מועד. לאחר רכישת מרצפת מתאימה ההנדימן יגיע לביתכם ויחל בהליך עצמו, שעליו נפרט מתחת שלב אחר שלב:

  1. קילוף חומר איטום - ההנדימן, בעזרת סכין מרצע יבצע קילוף של פס הרובה (חומר איטום) סביב המרצפת השבורה, הוא יבצע זאת בעדינות ע"מ למנוע שבירה של מרצפות סמוכות.
     
  2. פירוק המרצפת השבורה - ההנדימן יפרק בעדינות את המרצפת השבורה ויחל בקילוף של שאריות הדבק ושאריות הרובה מהריצפה ומהמרצפות הסמוכות.
     
  3. ניקוי השטח מתחת - במידה והמרצפת השבורה נהגה להתנדנד לפני ניתוקה מהרצפה - זה עשוי להעיד על רצפה עקומה ולכן ההנדימן יבצע ניקוי יסודי ותיקון העיקום ברצפה ע"י מלט.
     
  4. מריחת דבק - לאחר שהמלט התייבש וההנדימן ווידא שהריצפה אכן ישרה, הוא ימרח דבק ייעודי על גבי המרצפת החדשה ויבצע הדבקה שלה בריצפה תוך שהוא לוחץ באופן שווה על כל איזורי המרצפת כדי שהיא תדבק באופן ישר ואחיד לריצפה.
     
  5. חידוש חומר איטום - לאחר שהדבק התייבש והתקבע על פני הריצפה, ההנדימן יחל למלא את איזורי המרווח סביב המרצפת החלופית בחומר רובה חדש ולאחר מכן יבצע באמצעות ספוג מיוחד הסרה של שאריות עודפות של הרובה ויאפשר לרובה עצמה להתייבש.
     
  6. מריחת חומר מונע וייבוש סופי - לאחר שהרובה התייבשה, ההנדימן ימרח חומר אוטם רובה שימנע מהרובה להיהרס ע"י עובשים וכתמים למיניהם. לאחר מכן יהיה על דרי הבית לתת לאיזור להתייבש לפחות 24 שעות עד לשטיפה כללית של הרצפה.
  • שימו לב כי זמני ביצוע החלפת מרצפת שבורה תלויים בכמות המרצפות שיש להחליף ובמורכבויות נוספות אך באופן גורף - זמני העבודה עשויים לארוך בין שעה לשעתיים עבור החלפת מרצפת שבורה אחת.

 

זמן ממוצע להחלפת מרצפת שבורה ע"י הנדימן:
 90 דקות
120 דקות משך זמן 60 דקות