מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

החלפת צירים למקלחונים

חושדים שאתם צריכים להחליף את הצירים למקלחון שלכם? בעמוד תראו מה הסימון הבולט לכך שצריך להחליף את הצירים, מה מחיר העבודה וגם טיפים להתנהלות מול בעל המקצוע.

החלפת צירים למקלחונים, מתי נצטרך?

הסימן הבולט ביותר לכך שתצטרכו להחליף צירים למקלחון שלכם הוא כשהדלת מתקשה להיפתח או להיסגר וכל פעם שאתם מנסים לפתוח או לסגור אותה אתם צריכים להפעיל כוח. הסיבה לכך בדרך כלל היא בגלל שימוש לקוי של דלת המקלחון - סגירה או פתיחה עוצמתית מדי.

 

סיבה נוספת יכולה להיות בגלל בלאי טבעי של דלת המקלחון ואז פשוט תצטרכו להשלים עם הגורל שכל מספר שנים צריך להחליף את צירי דלתות המקלחון. שימו לב שלפעמים הבעיה היא בדלת וצריך לתקן או להחליף את דלת המקלחון ואין קשר לצירים.

 

החלפת ציר למקלחון

כמה עולה החלפת צירים למקלחון?

מחיר החלפת צירים למלקחונים נע בין 350 - 450 ש"ח. המחיר כולל את הציר עצמו והוא עבור ציר בודד של מקלחון בעובי 6 מ"מ. במידה ותצטרכו להחליף מספר צירים למלקחונים המחיר על כל ציר יהיה יותר זול.

 

מחיר החלפת צירים למקלחון בממוצע

מחיר החלפת צירים למקלחון בממוצע: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 450 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

איך להתנהל מול בעל המקצוע בנושא החלפת צירים למקלחונים?

כמה טיפים מהנדימן פלוס לגבי התנהלות מול בעל המקצוע בכל מה שקשור להחלפת צירים למקלחונים:

  • צירי נירוסטה: בין אם אתם קונים את צירי המקלחונים בעצמכם ובין אם אתם מבקשים מבעל המקצוע לקנות את צירי המלקחונים ודאו שבסוף יש לכם צירי מקלחון מנירוסטה. הם עמידים הרבה יותר ולאורך זמן רב יותר מאשר צירי פלסטיק.
     
  • צלמו לבעל המקצוע: אם אתם לא בטוחים מה סוג הציר למלקחון שלכם (ורובנו לא) הדרך הפשוטה ביותר היא לצלם לבעל המקצוע את המקלחון כדי שיוכל לקנות את הצירים הנכונים.
     
  • השוו מחירים: אמנם מחיר צירי המקלחון לא משתנים, אבל מחיר העבודה כן יכול להשתנות. לכם מומלץ לקבל יותר מהצעת מחיר אחת עבור החלפת צירים למקלחונים. התקשרו או השאירו פרטים וקבלו עד 3 הצעות מחיר מהנדימנים המתמחים בתיקון מקלחונים עבור החלפת הצירים למקלחון שלכם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

כך תשמרו על המקלחון שלכם לעתיד

בשביל לשמור על המקלחון שלכם בעתיד קודם כל ודאו שאתם קונים צירים מנירוסטה ולא מפלסטיק על מנת שיחזיקו מעמד זמן רב יותר. בנוסף אל תטרקו את דלתות המקלחון וכך תשמרו על הצירים לאורך זמן רב יותר.

סוגי צירים למקלחונים

אם אתם קונים צירים למקלחונים בעצמכם ואתם לא בטוחים במה לבחור כדאי שקודם כל תכירו את הנושא. בדרך כלל אין לכם הרבה בחירה מפני שהצירים מתאימים לסוג המקלחון. כלומר אם יש לכם מקלחון זכוכית תצטרכו לקנות ציר למקלחון זכוכית, אם יש לכם מקלחון של פתיחה 180 מעלות אז צריך לקנות את הציר המתאים וכו'.

 

המקום שבו יש לכם בחירה הוא העיצוב והגימור של הצירים. יש צירים עגולים יותר ויש צירים מרובעים או מלבניים יותר. יש צירים יותר גדולים או פחות גדולים - הבחירה היא שלכם בנושא.