מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

החלפת ידית לדלת רב בריח

יש בעיה בידית הדלת? לא בטוחים איך להחליף אותה בכוחות עצמכם? הזמינו דרכנו הנדימן אשר מספק שירותי החלפת ידית לדלת רב בריח ותוכלו לחסוך במחיר באמצעות השוואת מחירים בין הנדימנים באזורכם.

שירותי החלפת ידית לדלת רב בריח

כאשר ישנה תקלה בידית הדלת, עומדות בפניכם שתי אופציות - הראשונה היא לנסות לתקן או להחליף את הידית בכוחות עצמכם והשניה היא להזמין בעל מקצוע שיסייע במלאכה.

 

רבים בוחרים באופציה השניה מאחר והחלפה של הידית היא אינה פעולה שאנו מבצעים לעיתים קרובות ולכן רובנו לא בטוחים מה השלבים בתהליך וכיצד לבצע את ההחלפה בצורה נכונה מבלי לגרום לנזקים לדלת. דרכנו תוכלו להשוות בין הנדימנים מומלצים אשר מספקים שירותי החלפת ידית לדלת רב בריח, בעבור כל הדגמים הקיימים ובכל סוגי הדלתות.

 

החלפת ידית רב בריח

החלפת ידית רב בריח - מחירים ועלויות:

אם ברצונכם להזמין אך ורק את שירות החלפת הידית, ולרכוש את המוצר עצמו (ידית חדשה) בעצמכם, העלות תהיה בסביבות 250 ש"ח בממוצע. במידה ותרצו שההנדימן ירכוש בעבורכם את הידית המתאימה, בנוסף לפעולת ההחלפה, תשלמו תוספת של כ-100 ש"ח, תלוי כמובן בסוג הידית הנדרשת.

 

מחיר ממוצע להחלפת ידית רב בריח (ללא עלות הידית)

מחיר ממוצע להחלפת ידית רב בריח (ללא עלות הידית): 250 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

 

מה גורם לתקלות בידית הדלת?

יש מספר סיבות לכך שידית הדלת נהרסת ומתקלקלת. הנה הסיבות המרכזיות לכך:

  • סגירה חזקה של הדלת: אם חלק מדיירי הבית (נפוץ מאוד כאשר יש ילדים) פותחים וסוגרים את הדלת בחוזקה, הדבר עשוי לגרום לנזק לידית עצמה וגם לשאר חלקי הדלת.
     
  • יצירת עומסים על הידית: תליתם שקיות כבדות או כל דבר אחר על ידית הדלת? ייתכן שהדבר יגרום לנזק. מאוד תלוי מה המשקל כמובן והתדירות ולרוב זו לא הסיבה הראשונה לתקלות בידית.
     
  • התקנה לקויה של הידית: אם הידית (או הדלת עצמה) הותקנה לאחרונה וכבר שמתם לב לתקלות בידית, ייתכן שההתקנה לא בוצעה כמו שצריך. ייתכן שהברגים לא חוזקו או שהמוט שעליו הידית מושכלת, הוא מוט שאינו מתאימה לה מבחינת המידה.
     
  • בלאי טבעי של הידית: בין אם כתוצאה מאבק או לכלוך ובין אם משחיקה טבעית לאורך השנים - לא תמיד יש סיבה ברורה לתקלה בידית. לעיתים הזמן פשוט עושה את שלו ובשילוב עם היעדר תחזוקה (למשל שימון הידית וניקויה) הדבר עשוי לגרום לתקלות כאלה ואחרות.

תיקון ידית דלת רב בריח

תיקון ידית דלת רב בריח או החלפה?

פרט לשירות של החלפת ידיות לדלתות, תוכלו גם להזמין שירותי תיקון ידית דלת רב בריח, כלומר מבלי להחליף את הידית עצמה. הדבר יתאפשר רק במצבים בהם יש אפשרות לתקן את הידית הקיימת.

 

עבודה של תיקון הדלת והידית מתומחרת בצורה כמעט זהה להחלפה ולכן רוב האנשים יעדיפו פשוט להחליף את הידית. בכל מקרה, ההנדימן שתזמינו יגיע לבחון את התקלה ואולי אף יבקש מכם לשלוח לו וידאו קצר לפני ההגעה המציג את התקלה שאתם חווים, כך שתדעו באיזה מהאופציות לבחור.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

שאלות על החלפת ידית דלת רב בריח

במצב של תקלה, האם מספיק להחליף ידית בצד אחד של הדלת?

נהוג להחליף את הידיות משני הצדדים של הדלת וזה לא משנה אם הצד השני תקין. הדבר מונע לא מעט בעיות ותקלות בהמשך.


מי בעל המקצוע המתאים לביצוע עבודה זו?

אם הבעיה היא בידית עצמה, כדאי לחפש הנדימן המספק שירות של תיקוני נגרות או מתקין דלתות. במידה והבעיה היא במנעול הדלת ולא בידית, הכתובת היא מנעולן.


הידית נשלפה מהמקום, איך אדע אם עליי להחליפה?

ייתכן שתוכל לתקן אותה על ידי החזרתה למקום וחיזוק הבורג שמחבר את הידית אל המוט הפנימי. אם הדבר לא עזר, כנראה שמשהו במנגנון נהרס ויש להחליף את הידית.