מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

תיקון ארון בגדים

אם יש לכם ארון בגדים ישן בבית שברצונכם לתקן, לחדש או לשפץ - הנדימן הוא ללא ספק הכתובת שלכם. קבלו דרכנו מספר הצעות מחיר מהנדימנים מומלצים, בעבור תיקון ארון בגדים מכל דגם סוג וגודל.

תיקון ארון בגדים במחירים נוחים

לכל אחד מאיתנו יש לפחות ארון בגדים אחד בבית. ארונות בגדים שימושיים למדי ומשמשים אותנו לאחסון של בגדים מכל סוג וגם חפצים נוספים שנרצה לאחסן במקום סגור ומוגן. לאורך השנים עשויות להתעורר תקלות כאלה ואחרות בארון אשר יצריכו מאיתנו להזמין שירותי תיקון ארון בגדים מקצועי.

 

תיקונים אלו לא חייבים לעלות כסף רב ובהחלט אפשר לסיים את המלאכה בהוצאה נמוכה יחסית. איך עושים זאת? משווים מחירים, מקבלים מספר הצעות שונות ופשוט משווים ביניהן. השאירו פרטים כאן באתר ואנו נדאג שתקבלו הצעות מהנדימנים מקצועיים אשר מבצעים תיקוני נגרות וישמחו לסייע גם לכם.

 

תיקון ארון בגדים

כמה עולה תיקון ארון בגדים?

כפי שבוודאי ניחשתם, המחיר המדויק של תיקון ארון בגדים נגזר ישירות מסוג התקלה הקיימת או הרכיב הפגום שנדרש להחליף. לכל ארון בגדים יש חלקים ורכיבים מסוימים אשר מתאימים לו הן מבחינת הסוג וחומר הגלם והן מבחינת המידות. להלן מספר דוגמאות לטווחי עלויות של העבודות הנפוצות בתחום:

תיקון ארונות בגדים - מחירים ועלויות

כמה יעלה לכוון את דלתות הדלת של הארון?

כיוון שיצאה מכיוון ואינה נסגרת בצורה טובה.


200 - 300 ש"ח
עלות החלפת ידיות בארון בגדים

מתייחס להחלפה בלבד, ללא עלות הידיות.


200 - 350 ש"ח
עלות הוספת מדפים חדשים בארון

הכנת התשתית + חיבור המדף.


300 - 400 ש"ח
תיקון הדופן של ארון הבגדים

חיזוק וקיבוע הדופן למניעת תזוזות של הארון.


250 - 350 ש"ח
כמה עולה להחליף צירים שבורים בדלתות הארון?

כולל את עלות הצירים ואת פעולת ההחלפה.


250 - 350 ש"ח
מהו מחיר החלפת דלתות בארון הבגדים?

מחיר החלפת דלתות בארון בגדים כולל הדלתות עצמן.


250 - 700 ש"ח

הדפס מחירון

מה חשוב לזכור בעת שיפוץ ארון בגדים ישן?

ראשית כל, המלצתנו היא לבחור בחלקי חילוף איכותיים ובמידה וניתן להשיג חלקים מקוריים של היצרן שממנו רכשתם את הארון, זה כמובן עדיף. בנוסף, כדאי לפנות לפני הזמנת ההנדימן לבית את ארון הבגדים מכל תכולתו על מנת לאפשר גישה נוחה ועבודה יעילה יותר.

 

לפני שיפוץ ארון בגדים מומלץ לצלם את הארון ואף לשלוח וידאו קצר אל בעל המקצוע שעתיד לבצע את העבודה, על מנת לאפשר לו להגיע מוכן יותר לתהליך ולהביא עמו את כל הציוד הדרוש לו.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

האם ניתן לבצע תיקון של ארונות בגדים לבד?

ישנן עבודות אשר תוכלו לבצע בכוחות עצמכם, בהנחה כמובן שיש לכם את כלי העבודה המתאימים בבית וידיים טובות. כך למשל, החלפת ידיות בדלת, עשויה להיות פעולה פשוטה יחסית אשר מצריכה מכם פירוק של הידית הקיימת על ידי פתיחת ההברגה וחיבור הידית החדשה. לעומת זאת, פעולות מורכבות כמו החלפת צירים או שחזור דלת ארון או החלפת מסילות הדלת (קראו על תיקון ארון הזזה)

חידוש ארון בגדים ע"י הנדימן מקצועי

פרט לעבודות של תיקון ארונות או שיפוץ ארון בגדים, ניתן גם להסתייע בגורם מקצועי לצורך חידוש הארון הקיים. במסגרת עבודות החידוש אפשר להחליף חלק מהמדפים הישנים, לצבוע את הארון מחדש בצבע מתאים ואפילו להחליף את הדלתות הקיימות בדגם חדש יותר. מומלץ לפני חידוש ארון בגדים להגיע מוכנים ככל שניתן עם רעיונות ועיצובים ולכן חפשו ברחבי הרשת דוגמאות לעיצובים שאהבתם.