מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

מתקין טלויזיה בירושלים

מחפשים אחר השירות של התקנת טלויזיה? לא משנה אם ברצונכם להתקין אותה על הקיר או מהתקרה, אצלנו תוכלו למצוא מתקין טלויזיה בירושלים שיסייע לכם לבצע זאת.

השוו מחירים ומצאו מתקין טלויזיה בירושלים

התקנת טלויזיה היא אומנם פעולה שניתן לבצע באופן עצמאי אך רבים מעדיפים לחסוך את זמן ההתקנה ולהזמין שירות חיצוני של הנדימן או מתקין טלויזיה בירושלים. אנו מזמינים אתכם לגלות את מחירי השוק על ידי השוואת מחירים קצרה בין מספר בעלי מקצוע שונים, כך תדעו שהמחיר שקיבלתם הוגן ושלא מדובר במחיר מופקע. השאירו פנייה בטופס כאן באתר ותוכלו להתחיל בתהליך.

 

מתקין טלויזיה בירושלים

תליית טלויזיה בירושלים - כמה זה עולה?

מחיר ממוצע לעבודה שכזו יהיה 275 ש"ח, כלומר בדרך כלל בעבור תליית טלויזיה בירושלים תשלמו בין 250 ש"ח ל-300 ש"ח. מה שמשפיע על המחיר הוא סוג הקיר שלכם, גודל הטלויזיה, צורת ההתקנה הנדרשת (קיר, תקרה וכו') וגם גובה ההתקנה.

 

מחיר ממוצע לתליית טלויזיה בירושלים

מחיר ממוצע לתליית טלויזיה בירושלים: 275 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

מידע נוסף על התקנת טלויזיה על קיר בירושלים

  • בדקו שההתקנה מתבצעת בצורה ישרה ושמתקין הטלוויזיות עובד עם פלס.
     
  • כדאי לבחור מתקן שמתאים לגודל הטלויזיה שלכם מאחר ולא פעם אנו נתקלים בהתקנות של טלויזיות גדולות וכבדות על גבי מתקנים קטנים וחלשים מדי.
     
  • התקנת טלויזיה על קיר גבס, צריכה להיעשות על ידי מתקין מקצועי, תוך שימוש בדיבלים ויצירת תמיכה וחיזוק של הקיר באמצעות ניצבים.

התקנת טלויזיה בירושלים: על הקיר או מהתקרה

בחלק מהמקרים נרצה להתקין את הטלויזיה על גבי זרוע דינמית (קראו עוד על התקנת זרוע לטלויזיה) שתאפשר לכוון את המסך לכל כיוון רצוי. מצבים כאלה נפוצים מאוד בטלויזיות אשר מותקנות בסלון או במטבח.

 

לעומת זאת ישנה האופציה גם לבצע התקנת טלויזיה מהתקרה. שתי האופציות מעולות ולמעשה ההחלטה בין התקנת טלויזיה על קיר או התקרה תלויה בגודל הטלויזיה, מיקום ההתקנה וסוג הקיר או התקרה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

כמה זמן לוקח לתלות טלויזיה?

מדובר בעבודה פשוטה יחסית - התקנה ותליית טלויזיה לוקחת בין חצי שעה לשעה וחצי, תלוי מאוד במיקום המדויק שבו מתקינים אותה ובמיומנותו של המתקין. ניתן לקבל הערכת זמנים מהמתקין עוד בשיחת הטלפון וכדאי גם לשלוח לו תמונה של הטלויזיה, מתקן התלייה ומיקום ההתקנה הרצוי, כך הוא ידע לתמחר טוב יותר וגם להעריך את משך ההתקנה בצורה מדויקת.