מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

תליית טלויזיה מהתקרה

תליית טלויזיה מהתקרה היא לא רק פתרון נוח למדי אשר חוסך במקום אלא מדובר בדרך לשדרג את עיצוב החדר מבלי להעמיס על הקיר. הזמינו עוד היום הנדימן לצורך תליית טלוויזיה מהתקרה ותוכלו לקבל מספר הצעות שונות.

מהו מחיר התקנת טלוויזיה מהתקרה?

העלות של עבודה זו, יקרה מעט יותר מאשר תליית טלוויזיה אשר מתבצעת בשיטות הרגילות של התקנת טלוויזיה על זרוע או הצמדתה אל הקיר. במקרה של התקנה או תלייה של הטלוויזיה מהתקרה המחיר נע בין 300 ל-450 ש"ח. הסיבה שהמחיר גבוה יותר היא שההתקנה נחשבת למורכבת, מסובכת ובעיקר ארוכה יותר מההתקנה הרגילה, מה שמעלה מעט את המחיר.

 

מחיר ממוצע להתקנת טלוויזיה מהתקרה

מחיר ממוצע להתקנת טלוויזיה מהתקרה: 375 ₪

טווח מחיר גבוה 450 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

כמה זמן לוקח לתלות טלויזיה מהתקרה?

תליית טלויזיה מהתקרה לא לוקחת זמן רב, על המתקין לבצע קידוחים באמצעות מקדחה, למקם דיבלים ולאחר מכן לבצע התקנת טלויזיה עם אחד האפשרויות כמו עמוד, זרוע וכדומה. זמן העבודה המלא הוא בין 20 ל-40 דקות עבודה בסה"כ.
 

זמן ממוצע לביצוע העבודה:
30 דקות
40 דקות משך זמן 20 דקות

מתלה לטלוויזיה מהתקרה - מה הסוגים?

ישנם מספר מתלים ומתקנים שונים באמצעותם ניתן לבצע תליית טלויזיה מהתקרה באופן פשוט ושמוכר לנו, אלו האופציות:

  • זורע לטלוויזיה מהתקרה: הזרוע מחוברת אל התקרה ומחזיקה את הטלוויזיה. לזרוע יש בדרך כלל מנגנון טלסקופי אשר מאפשר לה לנוע לצדדים וגם למעלה ולמטה, הוא מכונה גם "פרפר".
     
  • עמוד לטלוויזיה מהתקרה: האפשרות הזו היא למעשה קיבוע של הטלווזיה בגובה מסוים מהתקרה, ללא אפשרות כיוון או שינוי גובה. פתרון פחות נפוץ בחדרי השינה, ניתן לראותו בסלון או בחדרי ישיבות במשרדים. היתרון הוא שאפשר לרדת לגובה נמוך יותר מאשר שימוש בזורע.
     
  • מוט לטלויזיה מהתקרה: בדומה לעמוד, ניתן לרדת לגובה נמוך - אבל השוני הוא את המוט לטלויזה ניתן לכוונן - למעלה ולמטה ויש לו מנגנון טלסקופי.

>> אולי יעניין אותך גם: תליית טלויזיה על עמוד.
 

זרוע טלסקופית לתליית טלויזיה מהתקרה

טלוויזיה יורדת מהתקרה - מה האפשרויות?

אם אתם רוצים להשקיע יותר, זה לגמריי אפשרי - ישנם פתרונות חכמים, אסתטיים ומתקדמים בעבור תליית טלויזיה מהתקרה (וגם במחיר גבוה יותר) שבאמצעותם ניתן לגרום לטלוזיה לרדת מהתקרה, הכירו אותם:

  • מעלית לטלוויזיה מהתקרה: למעשה הטלוויזיה מותקנת על גבי מכשיר אשר מורם ומורד מהתקרה, לא תמיד הוא יהיה חבוי בתוך התקרה. זו אפשרות שניתנת גם בעת התקנת מקרן מהתקרה.
     
  • טלוויזיה מתקפלת מהתקרה: ישנם טכנולוגיות חדשניות שמאפשרות "לגלול" את הטלוויזיה עצמה, אבל הן יקרות בטירוף. אז כיום שמדברים על טלויזיה מתקפלת מהתקרה, הכוונה לכך שעל גבי הטלוויזיה יש מתקן אשר יכול לקפל אותה למצב בו היא נמצאת על גבי התקרה ויורדת למצב ראייה כאשר היא במצב "הפעלה".
     
  • טלוויזיה נשלפת מהתקרה: זה כבר עסק רציני יותר, כאשר רוצים שליפה של הטלוויזיה מהתקרה קודם כל צריך לבדוק שיש היתכנות מבחינת גובה התקרה. זה מתאים בעיקר לבתים פרטיים או לאנשים בעלי תקרות גבוהות. למעשה מבצעים חציבה בתקרה ויוצרים "תא" בו הטלוייזה תיהיה במצב שהיא מוסתרת בתקרה.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

תליית טלויזיה מהתקרה או מהקיר?

אז מה עדיף לתלות את הטלויזיה מהתקרה או שאולי לתלות את הטלויזיה על הקיר? הנה טבלה המשווה בין האופציות:
 

פרמטר מהקיר מהתקרה
גובה הטלוויזיה גובה משתנה, לא הכי גבוה. הכי גבוה שניתן
קושי התקנה התקנה פשוטה קשה יותר להתקין
מחיר התקנה מחיר זול יותר יקר ב-20% לערך
היתרון היחסי נגיש, נוח לצפייה מאפשר שימוש מלא בקיר
אפשרויות תלייה זרוע / קיבוע לקיר עמוד, מעלית, זרוע

טלויזיה תלויה מהתקרה, מה היתרונות?

היתרון המרכזי הוא שהשיטה של טלוויזיה תלויה מהתקרה מאפשרת לנו לחסוך במקום במידה ולא ניתן לבצע את ההתקנה על גבי הקיר מאחר ויש עליו פריטים אחרים כמו גופי תאורה / ריהוט גבוה, מראה או כל חפץ אחר. בנוסף, תליית הטלוויזיה מהתקרה נחשבת לאלגנטית וחדשנית יותר ולכן רבים יעדיפו אותה על פני הצבת הטלוויזיה בדרכים המקובלות. 

 

תליית טלוויזיה מהתקרה

התקנת טלויזיה מהתקרה - מה זה כולל?

כאשר אנחנו מזמינים הנדימן לביצוע התקנת טלויזיה מהתקרה, מה למעשה כולל העבודה? אז ראשית - במחיר המסוכם והמוצג בעמוד זה, השירות אינו כולל את אספקת הטלוויזיה (כמובן..) ולא את הזרוע את מתקן התלייה. הוא כן כולל:

  • מדידה ותלייה על פי רצון הלקוח או על פי המלצת איש המקצוע.
  • קיבוע מתלה הטלוויזיה לקיר באמצעות דיבלים.
  • פילוס ובדיקה שאכן המתקן ישר.
  • קיבוע הטלוויזיה אל המתלה.
  • חיבור הטלוויזיה לחוטי החשמל (לא כולל נקודת חשמל חדשה).

מקומות נפוצים בהם מתקינים טלויזיה מהתקרה

המקומות הנפוצים ביותר להתקנה של טלוויזיה מהתקרה הם חדר השינה, הסלון והמטבח. יחד עם זאת, רבים גם בוחרים בשיטת תליית טלויזיה מהתקרה הזו במשרדים קטנים וגדולים, כאשר בדרך כלל הטלוויזיה מותקנת בחדרי ישיבות או חדרי פנאי שנוצרו לרווחת העובדים. כפי שציינו קודם לכן, תלייה זו חוסכת מקום ויוצרת חלל אסתטי ואלגנטי הרבה יותר. מוזמנים להשאיר פרטים או לחייג אלינו ונדאג לספק לכם עד שלוש הצעות מחיר של תיקונצ'יקים או הנדימן מומלץ מאזורכם.


>>>ראו גם על תליית טלויזיה בממ''ד

שאלות ותשובות בנושא:

גולשים שאלו אותנו שאלות בנושא התקנת טלויזיה מהתקרה ועל אופן התלייה, זה המידע שחשוב שתכירו:

מה מתקן התלייה המומלץ לטלויזיה מהתקרה?

זרוע טלסקופית גמישה אשר מאפשרת ירידה למעלה ולמטה וגם כיוון ימינה ושמאלה של המסך.


למה כדאי לתלות טלויזיה מהתקרה?

תליית טלויזיה מהתקרה מאפשרת לכם שימוש בכל הקיר ומספקת פתרון למי שאין אפשרות להתקין טלוויזיה על הקיר (קיר גבס למשל).