מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

תיקון דשא סינטטי

משטח הדשא הסינטטי כבר לא נראה יפה בצורה מלאכותית? מתחת נסביר על המקרים בהם יש צורך בתיקון דשא סינטטי, כמה זה עולה, מתי מומלץ להחליף כבר את כל הדשא וגם איך תאתרו הנדימן מומלץ לצורך העבודה בקלי קלות.

אילו מקרים מחייבים תיקון דשא סינטטי

תיקון דשא סינטטי ניתן יהיה לבצע לרוב בצורה נקודתית בלבד ובמקרים בהם גוון הדשא דהה, כשהדשא הפך גלי או במקרים בהם חלק ממנו נשרף, נסביר בהרחבה:

  • גוון דשא סינטטי דהה - במידה ונתקלתם באזורים בהם גוון הדשא דהה (לרוב בגלל שמש חזקה), תוכלו להיעזר בהנדימן שיחתוך את החלקים הדהויים ובמקומם יתקין יריעות חדשות באותו גוון הדשא.
     
  • דשא סינטטי גלי - אם משטח הדשא ברשותכם נותר בצורה "גלית" כבר זמן מה לאחר ההתקנה שלו, הדבר עשוי להעיד על שקעי אויר שלא הצליחו להתנדף מבעד למשטח. במקרה כזה ההנדימן יוכל לשטח את האזורים הגליים עם ע"י נעיצה של מסמרים חסיני חלודה וכך יצמיד את המשטח לקרקע מבלי שיווצרו בועות אוויר בשנית. חשוב לציין שבמידה ואתם נתקלים באזורים "גליים" בסמוך למועד התקנת הדשא, דעו שמדובר במצב נורמלי שצפוי להיפתר זמן קצר לאחר התחלת השימוש שלכם. 
     
  • דשא סינטטי נחרך - משטחי הדשא הסינטטיים כיום מכילים חומרים מעקבי בעירה כך שאם המשטח בא במגע עם אז הוא לא נשרף ומתלקח במהירות, אך לא פעם קורה שהדשא נחרך עקב סיגריות או מאירועי על האש, מה שישאיר בו סימנים שחורים ולא אסתטיים. במקרים כאלו הנדימן יוכל לחתוך את האזורים החרוכים והתקין במקומם יריעות דשא חדשות.

 

תיקון דשא סינטטי

כמה עולה תיקון דשא סינטטי?

עלות תיקון דשא סינטטי שווה ערך כמחיר ביקור של הנדימן שנע בין 200 - 250 ש"ח. קחו בחשבון שהמחיר צפוי להתייקר במידה ולא קיימות ברשותכם יריעות דשא חלופיות שנותרו מעבודת ההתקנה המקדימה.

 

מחיר ממוצע לתיקון שטיח סינטטי

מחיר ממוצע לתיקון שטיח סינטטי: 225 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

השיגו הנדימן לתיקון דשא סינטטי במהירות ובקלות!

במידה ומשטח הדשא הסינטטי היפה בגינתכם כבר לא כל כך יפה בגלל חבלה פה ושם, דעו שתוכלו להיעזר בהנדימן לתיקון המצב. תיקון דשא סינטטי נחשב משמעותית זול יותר מאשר רכישת משטח דשא חדש.

 

אז במידה ושטיח הדשא שלכם זקוק לעזרה, השאירו פרטים בטופס מתחת וקבלו מפורטל הנדימן פלוס בחינם עד 3 הנדימנים באזור מגוריכם, ביניהם תוכלו לברר מחירי תיקון לדשא הסינטטי שלכם וכך לבחור בהצעה הזולה ביותר, מבלי להתפשר על איכות העבודה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

מתי לא שווה לבצע תיקון דשא סינטטי?

תיקון דשא סינטטי אידיאלי במקרים בהם מדובר על אזורים קטנים הזקוקים לתיקון. במידה ומדובר על משטח דשא שלם הסובל מפגמים וחבלות - פעולת התיקון תהיה פחות מומלצת או משתלמת ונמליץ במקומה לבצע החלפה של משטח הדשא כולו.